Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Monitorování návštěvníků webových stránek
Jelič, Martin ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá webovou analytikou, jejími pojmy, principy, souvisejícími problémy a jejich řešením. Je zde zevrubně popsáno několik existujících nástrojů pro webovou analytiku. Těžištěm práce je návrh a implementace nového nástroje, který umožňuje monitorovat provoz na webových stránkách a vyhodnocovat údaje za účelem řízení internetových projektů. V rámci práce jsou prezentovány výsledky testování nástroje v reálném provozu a jejich srovnání s existujícími nástroji, od kterých se nový nástroj v některých vlastnostech odlišuje. Práce pojednává též o výhodách použití dokumentově orientované databáze MongoDB pro účely monitorování návštěvnosti webových stránek.
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Daňková, Klaudia
Diplomová práce se zabývá identifikováním prvků, které hrají významnou roli při zvyšování konverzního poměru e-commerce webů, a nabízí detailnější pohled na několik vybraných prvků z hlediska UX. Součástí práce je i posouzení efektivity rozmístění vybraných prvků. Pro naplnění cíle práce byly využity kvalitativní metody - eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), hloubkové rozhovory (n = 36) a také kvantitativní metoda v podobě dotazníkového šetření (n = 309). Na základě poznatků byla formulována doporučení nejen pro zainteresované subjekty, ale i doporučení využitelná různými druhy e-commerce webů.
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.
Online propagace webového portálu
Sobková, Jitka ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce Online propagace webového portálu je formulace doporu-čení pro online kampaně vybraného podnikatelského subjektu. V první kapitole jsou vymezeny základní pojmy z oblasti internetové reklamy jakožto součástí marketingu a dále pojmy webové analytiky. V druhé kapitole jsou pak jednotlivé internetové kampaně analyzovány pomocí webové analytiky. Na základě této analýzy jsou ve třetí kapitole formulována konkrétní doporučení. Čtvrtá kapitola se zabývá vyhodnocení upravených kampaní. V páté kapitole se práce zabývá zhodnocením dosažených výsledků a formu-lací závěrečných doporučení.
Monitorování návštěvníků webových stránek
Jelič, Martin ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá webovou analytikou, jejími pojmy, principy, souvisejícími problémy a jejich řešením. Je zde zevrubně popsáno několik existujících nástrojů pro webovou analytiku. Těžištěm práce je návrh a implementace nového nástroje, který umožňuje monitorovat provoz na webových stránkách a vyhodnocovat údaje za účelem řízení internetových projektů. V rámci práce jsou prezentovány výsledky testování nástroje v reálném provozu a jejich srovnání s existujícími nástroji, od kterých se nový nástroj v některých vlastnostech odlišuje. Práce pojednává též o výhodách použití dokumentově orientované databáze MongoDB pro účely monitorování návštěvnosti webových stránek.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.